sobota, 6 czerwca 2015

My Friend Goo

Pogoda robi się coraz ładniejsza, więc do tego letniego klimatu idealnie pasują wianki! Najlepsze są oczywiście z prawdziwych kwiatów, ale sztuczne mogą wyglądać równie dobrze. W połączeniu z falbaniastymi skarpetkami dadzą całkiem uroczy efekt. Sukienka z dzisiejszego posta jest jedną z moich ulubionych, i mimo, że mówię tak o praktycznie każdej, którą kupuję, ta rzeczywiście nią jest. Zdjęcia robione były kilka dni temu, a ponieważ padał deszcz, stąd też rajstopy i kurtka. 

Nie mam dziś nic szczególnego w planach, ale może uda mi się obejrzeć Pulp Fiction, bo do tego filmu przymierzam się już od dobrych kilku miesięcy.

Dress - H&M | Jacket - Vintage | Shoes - Ebay | Headband - Tally Weijl

8 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja! Kurtka i sukienka najbardziej mi sie chyba podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Jesteś taka śliczna i mega podoba mi się twój styl, twój blog to jeden z niewielu, który naprawdę mnie wciąga. (✿◠‿◠)

    http://miedzy-czernia-a-biela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, urocza z pazurem. Dlaczego? Stylizacja ma śliczną sukienkę, urocze kwiaty i kurtkę z pazurem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wianek!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz bardzo ciekawie i oryginalnie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio byłam z rodziną na działce i miałam w kocu czas, aby nazbierać stokrotek,a tam jest ich naprawdę mnóstwo *o* no i zrobić superowy wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne outfity ♥ Jeśli jeszcze nie dałaś rady obejrzeć Pulp Fiction, to polecam~ Widziałam ten film jakiś milion razy, a i tak nie raz na pewno jeszcze sobie włączę. I ma fajną ścieżkę dźwiękową, do posłuchania osobno :)

    OdpowiedzUsuń