piątek, 23 września 2016

All Tomorrow's Parties

Ten tydzień zleciał mi niesamowicie szybko i mam nadzieję, że utrzyma się to jeszcze przez cały październik. W tym miesiącu miałam więcej czasu, żeby wrócić do w miarę regularnych ćwiczeń, co jest wielkim plusem, bo przez wakacje strasznie się rozleniwiłam. Zdrowe odżywianie też trochę podupadło, więc to też trzeba będzie nadrobić.

Pozytywem zamawiania butów przez internet jest ich ogromny wybór, bo w sklepach stacjonarnych ciężko o ten idealny model (chyba, że tylko ja odnoszę takie wrażenie). Te z dzisiejszego posta nie okazały się jednak takim ideałem, bo pomimo tego, że są śliczne, są też o co najmniej rozmiar za małe. Takie uroki kupowania na ebayu, ale mimo wszystko do zdjęć się zawsze nadadzą. Outfitów ze spodniami dawno nie dodawałam, więc to taki mały przerywnik do nadchodzącej fali zdjęć w sukienkach :)

Top - click | Jeans - Vintage | Belt - click | Jacket - Pull&Bear | Shoes - Ebay | Hat - H&M | Backpack - Zara | Sunglasses - Vintage

5 komentarzy:

  1. mega sa te buty, serio! szkoda, ze ciut za male:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są genialne! Tylko szkoda, że za małe.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Szkoda, że buty są za małe, bo wyglądają cudnie.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your sunglasses and bag! :)

    http://yo-odd.com/

    OdpowiedzUsuń