piątek, 14 października 2016

Celebrating Nothing

Moje plany na najbliższe kilka dni sprowadzają się do leżenia w łóżku. Choroba daje możliwość nadrobienia filmów, które wyszperałam na Tastekid, ale to niekoniecznie perfekcyjny sposób na długi weekend. Jesienna pogoda sprawia, że mam większą ochotę wychodzić wieczorami z domu, czy to do kawiarni, czy gdziekolwiek. Dziwię się, że mój pokój nie wygląda jeszcze jak sklep z halloweenowymi dekoracjami, ale jakoś nie było czasu, żeby to zmienić. Co do outfitu - zaryzykowałam z bluzką, więc jest nieco bardziej elegancko niż zwykle.

Top - click | Pants - click | Bag - Dresslink | Shoes - Ebay

17 komentarzy:

  1. Wow, ta bluzka wygląda fenomenalnie! Fajnie spaja cały ubiór i daje wrażenie takiej nonszalanckiej elegancji.

    Not a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, uwielbiam ten czerwony akcent, wyglądasz zadziwiająco w tej stylizacji! xo

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your top!

    totallywoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ryzyko się opłaciło, bo wyglądasz obłędnie w tej stylówce! Szalej tak częściej, pls!

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne spodnie! Ah, zazdroszczę, że wyglądasz ładnie w takim kroju. Plisy nie dla mnie :P
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  6. JA ostatnio po pracy tylko leżę i nic nie robię ;) i dobrze mi z tym ;p

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I think the blouse is just the sweetest thing! And I like the way you styled it. Your style is super! :D x

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, może to zabrzmi głupio, ale strasznie podoba mi się twoja stylówka i chyba z czystym sercem wkradłabym się do twojego domu i ją ukradła <3 btw. jesteś śliczna i jestem fanką twojej fryzurki <3

    Kochana, chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego bloga,
    http://coeursdefoxes.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. This outfit is amazing! I hope you will feel better hun, than again there are good things about sickness, like you said catching up on movies!
    Kinga x
    http://www.rockthisrunway.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana bardzo fajna stylizacja, pomagam - 25,71$, 9,60$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w tym looku! :)
    Ja naszczęście rzadko kiedy choruje dlatego jedyny plus tej pory roku! Zdrowiej :* !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, poklikane ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń